Strona główna > SPA & Wellnes > Zabiegi twarzy

O NAS

Centrum Leczenia Bólu i Odnowy Biologicznej (Fizjomed-spa) to istniejąca od 1999 r. firma zajmująca się leczeniem z zakresu medycyny fizykalnej oraz skojarzona z nią odnowa biologiczna. Została ona stworzona na potrzebę holistycznego dbania o zdrowie, urodę i dobre samopoczucie pacjenta. Supernowocześnie wyposażóne gabinety w naszym kraju oferują profesjonalną obsługę przez wysoko wykwalifikowaną kadrę.

Naszym wyznacznikiem działań jest (myśl przewodnią) PRIMUM NON NOCERE (po pierwsze nie szkodzić)

Kierunkowe działania w naszych placówkach są skierowane na:

• narząd ruchu: układ mięśniowo - kostny
  • układ nerwowy obwodowy
  • układ centralny nerwowy
  • układ krążenia
  • układ limfatyczny
  • skóra

Jak pracujemy

Pracujemy nad zdrowiem pacjenta przez wybór najmniej inwazyjnych metod działania dających pacjentowi gwarancję osiągnięcia optymalnych rezultatów bez niepotrzebnego ryzyka, stresu, niewygody i bólu, co opłaci się nawet za cenę nieco dłuższego oczekiwania na końcowy efekt terapii. Bo pamiętajmy iż nasze organizmy nie są technologicznym tworem gdzie oczekiwany efekt uzyskuje się przez uruchomienie jednego klawisza.

Specjalnością naszego Fizjomed - Spa jest tworzenie programów - zestawów zabiegów z zakresu medycyny fizykalnje oraz kosmetyki dla indywidualnych potrzeb naszych pacjentów. Powyższe programy opracowywane są przy współpracy lekarzy, magistrów fizjoterapii, specjalistów fizjoterapii, kosmetyczek.

Metody jakie mają zastosowanie w tworzeniu programów cieszą się ogromnym powodzeniem nie tylko w Europie ale i na Świecie.