KRIOTERAPIA

Krioterapia - w naszych gabinetach znajdziecie Państwo zabiegi krioterapeutyczne mające zastosowanie w lecznictwie oraz w programach odnowy biologicznej. Proponujemy: masaż lodem, krio - żele, zabiegi z zastosowaniem dwutlenku węgla, częściowe kąpiele w wodzie z lodem. Czas trwania zabiegów zależny jest od indywidualnej wrażliwości pacjenta i wynosi od 30 sek. do 20 min. w zależności od rodzaju zabiegów. Fizjologiczne reakcje organizmu na zimno przebiegają w dwóch fazach a końcowym efektem jest: - przy krioterapii zastosowanej w celach leczniczych m.in. zmniejszenie bólu, obniżenie temperatury tkanek, zwiększenie przepływu krwi i limfy (powoduje nawet czterokrotnie większy przepływ krwi przez daną okolice ciała poddaną zabiegowi) - w odnowie biologicznej krioterapia wykorzystywana jest m.in. do ujędrniania ciała, wspomaga eliminacje tkanki tłuszczowej - są to zabiegi autorskie naszego gabinetu.

Należy zwrócić uwagę na unikatową metodę leczenia krioterapeutycznego, nadal rzadko spotykanego w ośrodkach leczniczych. Nasz gabinet  dysponując odpowiednią aparaturą umożliwia wykonywanie zabiegów krioterapeutycznych szczególnie korzystnych w leczeniu bólu stawów, mięsni. Ma zastosowanie w chorobach m.in. reumatycznych, stanach po skręceniach, złamaniach, zwichnięciach.

• Miejscowe leczenie zimnem (CO2)